Barnfritt hemma

Lugnt och skönt är det här på Sandvägen. Lowe är fortfarande hemma hos Emma. Alvin har varit hos Elin sen en timme tillbaka. Jag har städat och dammsugit. Tittat igenom garderoben flera gånger än en för att kanske hitta nåt jag glömt bort, men icke! Nu vet jag vad jag vill ha istället för ett par byxor. Jag vill ha en jeanskjol som passar. Jag har ju en som är alldeles för stor så den hänger på höfterna. Vet inte vad jag tänkte på när jag köpte den, för jag har inte blivit smalare!
Men en kjol skulle vara skönt att gå i en hel dag när man ska lyssna på en massa människor och sen köpa in belysning och JUL! Ska stressa igenom butikerna på stan imorrn på lunchen igen. Gissar att H&M har en del....och kanske Gina.
Kanske t o m hinner ikväll?! Skulle vara skönt att ha det avklarat.
När stänger Hälla på söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback