Allt om inget

Barnen är hos granntjejen några hus bort. Jag sa innan de gick att de ska vara hemma senast kl 12. När de kommit dit så ringde tjejens mamma och frågade vilken tid de skulle vara hemma, för de sa att de skule vara hemma kl 8 !?!?! *s*
Det sista Alvin frågade när han gick var : " vad skulle klockan vara nu igen, mamma?"

Under tiden har vi hunnit med att dammsuga och torka i vardagsrummet och hallen. Köket tar jag på torsdag när jag är ledig. Det behöver en ordentlig genomgång med både dammsugare, svabb och trasa! Vart kommer allt damm ifrån?!?
Kom på mig själv när jag stog och diskade efter frukosten att jag sjöng på La Voix!!  *s* Kanske blir bra ändå, även om det inte är min "cup of tea". Större delen av svenska folket gillade den ju.......

När killarna kommer hem ska vi åka till Mc Donald´s och äta lunch. Ikväll är det dags igen för mig att försöka laga mat. Jag tror att det kommer bli bra. Kan man misslyckas med kasslergryta överhuvudtaget? (ja, klart man kan...dum fråga)
Men det ska väl kanske mycket till....

2 dagar kvar tills älskade LOST är tillbaka igen!!! Men vilken pucko-tid de lagt den på!! Jag som är trött vid kl 22 lixom....men jag får härda ut varje tisdag. Det är det ju värt.

Idag är det VÅR i luften! Jag kommer aldrig att vilja gå in när vi väl kommer ut. Jag blir lika lycklig varje år det är så här. En härlig känsla i hela kroppen!! Har lust att åka och köpa blommor till lådorna, men de kommer ju att dö innan den "riktiga" våren är här...antagligen är det väl risk för kallgrader ett tag till?
Idag ska jag ifa skippa vinterjackan och ta min lite lättare. Man får ju passa på! *ler*

Kanske skulle man ut å titta i trädgården och se om man ser nåt litet vårtecken?........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback