Vilket jävla skit!

Min kamera är trasig!! Det går hur bra som helst att ta kort, titta på dom osv. Men nu skulle jag lägga in bilder i datorn.....Då gick kabeln inte in i kameran. Jag trixar och fixar och sen gick det! Men inga bilder in i datorn....nähe......tar ut kabeln igen och ser att det är en bit borta i kameran där kabeln ska sitta.....*snyft* Min fina fina kamera...... Bara att köpa ny. Ska kolla med L först, som är en påhittig rackare, om det går att ordna på nåt vis.

Har precis ätit sen lunch. Och ja....det kanske inte går så superbra med nyttig mat *hmmm*. Jag hade inte så mycket att välja på i kylen/frysen, så vi åkte till Mc D. Har precis klämt en QP-meny. Lowe har blivit så stor så han äter en extra cheese till Happy Meal- eller så vill han ha en Big Mac & co. Jisses! Alvin är fortfarande liten så han är nöjd med ett Happy Meal med Chicken Nuggets.

Om en stund kommer L hem. Då ska vi till Fredrik o Milla. L ska kolla deras hus med värmekamera och då får jag umgås med Milla, mycket trevligt! Vi ska ju snart åka tillsammans på kryssning. (eller snart å snart....i februari)
Men först har vi en tjejfest att klara av! *yes*

Nu är L hemma, mot vännerna i Sherwoodskogen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du ingen minneskortläsare då? I så fall är det ju bara att ta ut minneskortet och stoppa i där :-)

Annars finns det ju externa att köpa för några tior...eller så kan du få en av Fredrik säger han :-)

Kram

2009-01-11 @ 17:14:38
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback