Vi är vakna......

Vi är alla friska! Än så länge....Är vi fortfarande friska imorgon bitti så har vi nog klarat oss. Ikväll har det gått 48 timmar sen barnen träffade Adrian (den magsjuke).

Jag har fått ett riktigt ryck! Idag ska jag måla om i vårat orenoverade badrum! Köpte ju nya kakeldekorer och då måste jag bara fortsätta. L tyckte att jag var onödig eftersom vi ska renovera så småningom, men fram till dess så fixar jag om lite på egen hand. Så nu har jag hyllor att skruva ner, lampor på väggen att skruva ner, spegel o tavlor ska ner......SEN ska jag måla!!!! Ska ta före/efter-bilder och visa er sen. Vem vet, jag kanske gör en dumhet nu. Men va fan, det ska ju ändå renoveras sen.....*s*

Så nu har jag inte tid att sitta HÄR!


ska försöka sköta det snyggare än de här grabbarna.....*s*


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas verkligen ni klarar er, för magsjuka är ju verkligen så vidrigt.



...o inte för att skrämmas, men det KAN bryta ut även efter 48 timmar...här hemma har nästa insjuknat efter närmare 3 dygn senaste tillfällena. När man börjat slappna av och trott att det varit över typ. Hua.



Men som sagt...hoppas verkligen ni klarar er.



Kram

2009-01-18 @ 10:31:35
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Ja, jag har fått höra av en sjuksköterska på lassarettet att vanlig magsjuk smittar inom 48 timmar ungefär och vinterkräksjukan kan smitta upp till ca 72 timmar :-(



Men vi håller som sagt tummarna att ni slipper!!!



Kram

2009-01-18 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback