Våfflor it is!

Japp, jag gjorde våfflor. Hade inget paket med våffelgrejs, så jag fick göra egen smet. Men eftersom jag har kokbok så blev det inga problem. Och gott blev det! Titalt blev det 13 våfflor. När vi var färdiga så var det soprent! Lowe åt 5, Alvin åt 4 och jag åt 4. Stackars L får inga, men det är ändå inte så gott att värma.


Våffelmakerskan är igång!!


Jag var ju ute och skottade i förmiddags. Stod och tittade ut när jag gjorde lunchen. Fy vad grått, trist och slaskigt det är ute. Inte undra på att man känner sig trött hela tiden.

Titta!



Det är 6 veckor sen det var jul. Om 20 veckor är vi i mitten av juni. De 6 veckorna gick fort, så snart är det sommar!

Optimist, javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback