orättvis lördag

Vilket snöblaskslaskskitväder det är idag!!! Imorse var det jättefina stora flingor som dalade ner, men det övergick ju till regn o slask. Så himla tråkigt!! Och de stackars barnen som såg förhoppning om pulka, snögubbar osv.
Själv så har jag stått torr och varm på jobbet och inte alls längtat ut. Bara hem. Har lite ont i huvudet......går säkert över ikväll när man sjunker ihop i soffan och bara kopplar av. Annars vet jag andra knep, men sånt hör inte hemma här! *fniss*

L och barnen har varit på Pizza Hut idag! FYYYYY vad ORÄTTVIST!! Jag har inte varit där på år och dar....hade faktiskt glömt bort att de fanns. Men L hade glömt bort lördagsgodiset, så jag och Lowe har precis varit på affär´n. Varsin påse till barnen och en till mig. Det är ju faktiskt lördag!!! *ursäkter ursäkter*

Jag måste nog gå och köpa mig lite karaktär i en karaktäraffär!

Idag är jag himla sugen på att köpa hund. En som jag kan ta med mig ut på några varv i spåret. Och ganska mysigt att gosa med på kvällarna och bara ha omkring sig. Men det funkar ju inte med de arbetstiderna vi har idag. Men man kan ju alltid drömma sig bort en stund. Jag tittar lite på hundar på Blocket och det finns ju så många fina. Men men....inte än.

Nu ska jag fixa till lite läsk och en alvedon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback