Heja heja

Shit pommfritt vad jag blev less imorse när barnen lämnades på dagis/skolan. Idag var det verkligen BARA Lowe på hela fritids, och BARA Alvin på dagis. Som tur var skulle de låta Lowe gå över till Alvin efter frukosten. När jag ringde L och berättade så blev han lika less som jag. Han gick raka vägen till sin chef och sa :" jag går hem kl 12 och det spelar ingen roll vad ni säger. Jag ska hämta mina barn". (typ så)
Så skönt att han jobbar på ett så stort ställe så han kan göra så. Jag skulle sätta alla i skiten på mitt jobb......

Nu är det iaf helg och barnen är hemma med L. (jag jobbar ju tyvärr imorron) Då ska de till Fredrik och Colin och åka skridskor. På måndag är de hemma med L (jag jobbar ju tyvärr då oxå) och på tisdag är de hemma med mig! MED MIG!!!

Idag var det första dagen jag träffade Åsa efter årsskiftet. Hon har som sagt slutat röka och jag tycker så synd om henne! Det första vi gjorde när vi parkerat på jobbet var att gå till hemköp och köpa nikotintuggummin. När hon väl började tugga så spottade och fräste hon samtidigt som hon nästan kväljde. *s* Så på lunchen bar det av till apoteket och köpte nikotinplåster. De verkade funka bra. Inga kväljningar iaf.....
Heja Åsa heja Åsa!!!!!!!!!
(jag måste peppa dig här så du inte ger upp)

Helt sjukt! Jag trodde att det var måndag idag, så är det fredag!?!?! Vad skumt........Alla dessa röda dagar och klämdagar och skit har gjort mig förvirrad. Skönt när allt återgår till det normala.
Vet ni vad förresten! Idag har jag inte köpt godis! Jag gillar ju fikon och köpte det istället....*så himla stolt*
Men på jobbet åt jag en mazarin och lite pepparkakor, så jag är ju inte prickfri. Men hemma så brukar jag alltid ha nåt sött, särskilt när det är helg. Heja mig, heja mig!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback