Brevis

Ojojoj, nu är det bristningsgräns här hemma. Mötte L i dörren. Jag gick in och han gick ut. Han hann berätta att de precis har ätit, för han vet hur barnen blir. De utnyttjar mig till max och säger att de är hungriga, fast det bara gått inte ens en halvtimme!! Och så är det nu oxå. Alvin gråter och spelar dramatiskt och tror att han ska svälta ihjäl!! Jag är benhård och säger att jag VET att han nyss åt......Tjaaa, muntert att komma hem NOT!

Imorse lämnade jag Lowe i skolan (alvin är hemma och dyngförkyld) sen drog jag och tränade med Åsa. Vi tyckte att vi var så duktiga att vi köpte en massa choklad till oss själva. (dubbel-dajm, dubbel co-co, Plopp cafe latte) Det var vitsen med den träningen *s*. Well well, vi försöker ju i alla fall.

Och min roliga brevbärare på jobbet! Vi har alltid skojat friskt med varandra. Han kom in idag med ett rör med planscher i.

Men vad kommer DU med idag då?????
- Inga dumma fantasier nu.....
Vad stoor den är......*s*
- Storleken har ingen betydelse. Heller liten å rapp än stor å slapp!
Men den där ser inte slapp ut........
- Hm, den är för stor för din mun ändå!!

Vet inte om han blev stött, men han avslutade med sin "hej då lilla hjärtat" ändå *asg*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback