duktig tjeja

Nu är man igång då.... Vaknade imorse och klädde på mig och ställde mig direkt på crosstrainern. Fortfarande minus 0,5 kg fast jag ätit godis både fredag och lördag. Åt god glass med brownies igår oxå, när vi tittade på Tarantinos film Jackie Brown. Den filmen är superlång, så vi hann bara titta på ena skivan, men den är bra! Fortsätter nog ikväll med andra halvan, om det inte är nåt bra på tv förstås.



Har precis ätit frukost. Yogurt med fiberpuffar. Ska absolut inte äta något onödigt idag! Nu är det söndag....jag får vänta snällt tills nästa lördag. (eller kanske fredag...)  Hoppas att man ser skillnad på vågen under veckan som kommer. Det borde man ju göra efter en sån drastisk ändring på intaget. Och att jag tagit tag i träningen igen!!!! Jag är fortfarande så himla stolt över mig själv! *s*

Idag ska julen bort. Sen får vi se vad jag och barnen hittar på. Har tvätt i maskinen ( å jisses vad mycket tvätt det låg i tvättstugan...helt crazy) men det fixar ju sig självt ett tag bara man matat in och tryckt igång. Lowe vill åka skridskor, men det är plusgrader, all snö är borta på gräsmattan och det blåser ju sjukt mycket! Måste ju vara jätteplaskigt på isbanan.
Så vi får hitta på något annat.

Idag är det ju oxå barnens speldag. Det är söndagar som gäller med tv-spel. Så nu spelar Lowe Wall-E på PS2:an och Alvin spelar Spiderman på x-box. De har redan hunnit med Tekken5, Kao the Kangaroo och Monster Trucks. Ganska skönt att de roar sig själva, så länge de inte skriker på hjälp hela tiden! Jag tycker iof att det är roligt med spel, men bara om jag själv väljer det. Inte att hjälpa till stup i kvarten.
(nu måste jag gå och byta spel till Alvin......)
Sådär ja! Nu är det Disneys skateboard som gäller. Passade på att stoppa in sängkläderna i torktumlaren och matade på tvättmaskinen med handdukar.

Är lite frusen nu, så det är väl lika bra att stuva undan julen nu så kanske jag blir varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback