Fredagskväll

Fredagskväll. Skönt! Har lagt Alvin och Lowe ska lägga sig om 5 minuter. SEN är det kväll på riktigt, bara att slappa och glo på tv. Har en Rollopåse kvar och L ska köpa med sig chips och dip efter jobbet. Vi ska ju titta på Let´s Dance!
Hejar på Morgan men är väldigt nyfiken på hur Nicklas Wahlgren ska klara sig med bara 4 dagars träning....men alla på tv är ju så himla bra och klarar allt på minimal tid, så det ska nog gå bra.

Förresten så hämtade syster yster mina barn idag, så jag plockade upp dom hos henne efter jobbet. Då berättar hon att Adrian (hennes yngsta son) har skitit vatten och osmälta matbitar! (förlåt för detaljerna) så NU är jag skitskraj att ungarna fått baciller och så bryter det ut på dom och sen på mig och L........JAG HATAR MAGSJUKA!!!!!!!
Nu tänker vi inte mera på det..... *känner efter om jag mår lite konstigt....näe....inte än.....eller jooo kanske lite....näe*

Jag har köpt nya kakelstickers idag, så det ska jag sätta upp i vårat orenoverade badrum, tänkte jag.
Jaha, det var ju intressant.....NOT!

Nu måste jag lägga Lowe så att det blir någon ordning.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fnissar Jaa, jag går också och bävar för magsjukan då en av de boende på jobbet troligtvis har/haft det typ igår.... puuuh. Jag har jobbat både idag och igår men ingen närkontakt med vare sig det ena eller det andra ;)

Vi håller tummarna!!

2009-01-16 @ 22:18:29
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback