heja mig

Det har blivit en del viktsnack här på sistone, men det är det jag är inne i just nu, så jag hoppas att ni har överseende.
Idag är jag om möjligt ÄNNU stoltare över mig själv, för jag har varit otrooligt duktig!
Imorse så var Åsa så himla sugen på godis så vi gick till Hemköp innan jobbet. Jag köpte inget godis, fast jag stod brevid henne medans hon skulle välja.......Shit pomfritt, min vilja är stenhård!
Sen riktig mat till lunch, ingen Mc D med andra ord.


Viltskavsgryta med potatis, tog även potatismos vilken var lovely! Det är så himla gott med husmanskost, och på Lingon o Blåbär har de det bästa! Synd bara att en dagens kostar 80:-........Visserligen är det buffé, men jag äter bara en portion.

Se även att jag har lagt till några grönsaker på tallriken. (wow, det ser ljust ut!)

Angående rea på mitt jobb, så har vi ingen på vanliga sortimentet. Det var bara julsortimentet som reades ut och som dag packades ner och förvisades så långt in på lagret det bara gick. (Lina, kom in och titta ändå. Ni kanske hittar nåt!)
Imorgon är det dags att få upp nyheter och det ska bli skoj. Alltid roligt med lite nytt! Och när vi ändå pratar jobb,
om 4 veckor är det dags för mässan! 

             4-8 Feb
            Northern Light Fair

Fackmässa
Publikmässa

Öppettider
Ons-Fre 09.00-18.00
Lör 09.00-17.00
Sön 10.00-16.00

Onsdag till lördag är mässan endast öppen för fackbesökare.

På söndagen är det öppet även för allmänheten.
Besök hemsidan

Är intressant att se alla möbler oxå eftersom det är möbel-o belysningsmässa samtidigt. Men det är inte alls säkert att man hinner med möblerna då vi ska köpa in nyheter.
Ska även ut med en leverantör efter mässan. Förra året blev vi bjudna på Hamburgerbörs och såg R.E.A.
Hoppas att det blir lika roligt i år. Men som sagt, det är några veckor kvar..........Den som väntar på något gott.

Nu ska jag kolla in tv-tablån.


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Heja, heja! Vad duktigt du är..det är bra att ha en vilja av stål i sådana lägen!!!



Det verkar bara vara rea på julsortimentet på de flesta lampaffärer, men kommer det in nyheter nu till er så kanske vi hittar något snyggt :-)



Vad kul det lät med mässan. Hoppas ni får göra något riktigt roligt med leverantören...det är ju så kul att ha något speciellt att se fram emot, vardagarna går ju så mycket fortare då!

2009-01-08 @ 20:18:20
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Anna

Ser gott ut :D

2009-01-08 @ 20:20:39
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback