svordomar

Den här morgonen har varit tuff. Har vaknat till och från att Lasses mobil har larmat, han jobbar ju 6-15 idag. Hela tiden har jag tänkt "ska han inte stänga av snart!!" men den slutar ju pipa efter ett tag. Men sätter igång efter några minuter igen. *suck* Så när jag tröttnat och Alvin kommit in till mig så sa jag åt honom att säga åt pappa att stänga av den. Men det fanns ingen pappa hemma. Han hade redan åkt till jobbet och klockan var ju halv sju. Han hade alltså glömt att stänga av och dragit till jobbet. (mobilen låg i vardagsrummet)
Jaja, gick upp o stängde av den förbannade telefonen. Gick och la mig igen. Och då börjar Lowe bråka med Alvin. Jag tror jag blir galen!!! Upp och skälla......jag hatar att skälla. Stänger min sovrumsdörr och somnar till slut om. Då ringer L från jobbet. "Är det bra?" Va fan! Rabblar upp allt som är fel och svär lite emellanåt. Sen går jag upp.

Nu ska vi äta frukost. Sen ska barnen spela tv-spel. Och jag ska skotta bort all jävla slask som ligger framför huset.....man vet ju aldrig, fryser det på sen så får vi ett helvete.

Fan vad jag svär! Måste sluta med den skiten!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vi fick också en start med syskonbråk idag....så tråkigt :(



Hoppas din dag blir bra trots en tråkig start.

Kram Mickis

2009-01-25 @ 09:41:19
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback