Surtanten är tillbaka

Jag blir galen! Snart slänger jag datorn i väggen. Får inte upp messenger, kommer in på mailen men där hakar det upp sig- allt blir som fastnaglat. Jag hatar sånt! Jag vill ju att allt ska gå SNABBT! Pronto!
Är det flera som haft problem?? Det är såååå nära att jag går och köper en ny laptop.........

Är en riktigt grinig bitch. Blev sur strax innan L kom hem från jobbet. Vet inte varför, men sur- det är jag! Häxan Surtant is back lixom. Jag kanske är i den fasen i månaden utan att jag vet om det? Efter jag fick min spiral så har jag sluppit allt vad kvinnliga problem heter, så vem vet...?(i fem års tid. Snacka om lyxigt)  Småpetitesser, varför ska man alltid ha en anledning till allt?! Min kropp vill att jag ska vara sur, helt enkelt. Nemas problemas.

Nu åkte L och Lowe till affären för att lagom-handla. Inte storhandla, och inte fishandla. Lagom, som allt annat svenskt.
Han undrade om alla skulle åka, men det är skönt att vara hemma när man inte är på humör. Och smidigare om han tar ett av barnen med sig. Så så fick det bli. Jag och Alvin- som vanligt.
Konstigt att det har blivit så......Pappa/ Lowe & mamma/Alvin. Tror det sitter i sen Alvin föddes, jag tog hand om honom och L tog med sig Lowe överallt. Lite tråkigt.....men så är det ju! Jag var ju alltid pappas flicka. Nu i vuxen ålder är det ju inte så. Men det satt i till tonåren.

Nu ska jag hjälpa Alvin att städa upp sitt Flexi Trax innan det är matdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback