surtanten är besegrad

Jag är glad igen! Och det är tack vare Milla! Och att messen fungerar igen. För annars hade inte Milla kunnat göra mig så himla glad.  Tack, sockerpullan! (*asg* igen!)
Det ska bli så himla kul att få åka på kryssning med dig, Milla, och din F. Känns som en evighet tills det är dags (3 veckor, bara) men vi hinner ju ha skoj innan dess. Party på lördag!!!!


Milla                            
Milla                                                             &                 Pilla

PARTYPINGLORNA!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha, din sötis!! KRAM!! Tyvärr har surtanten varit här och förtrollat MIG idag. Jag är suuuuuuur ;) Har egentligen ingen anledning mer än att jag är trött och vädret är grått. Make me happy liksom :) Date på msn kl 22 ikväll?

Vinkevink!!

2009-01-26 @ 16:47:49
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback