söndag

Nu sitter jag alldeles nyvaken och äter frukost. Jag ska försöka att äta frukost varje morgon från och med nu. De säger ju att man blir fetare om man inte äter frukost......(jag har aldrig varit en frukostätare)
Idag ska jag köpa ett band till min iPod, som man fäster på armen när man tränar. På onsdag ska jag sätta igång igen på allvar. Tur att det är på onsdag, för nu har barnen tagit fram Cantuccini och ställt det framför näsan på mig.....jag kan inte stå emot!!!!  (italienska skorpor/kakor med choklad i, inte så himla nyttigt)

Idag är det svinkallt! 13 minusgrader och Lowe vill åka skridskor. Jag kommer ju att frysa näsan av mig! (men förbränner man inte lite av att frysa? *skratt*) Vi får se vad vi gör dag, jag skulle vilja åka till Ikea en stund. Har inte varit där på jättelänge. (abstinens) Vad jobbigt det blir när de flyttar till andra sidan stan sen. Då får vi flytta efter, men jag vill inte bo där, jag bor ju så bra här.....Åsch, jag kakn ju inte låta ett varuhus bestämma vart jag ska bo! Nä, nån måtta på tokigheterna får det vara.

Dags för en dusch och klä på sig. Killarna går fortfarande i pjamas fast de varit uppe sen kl 7.
Nu tar vi tag i det så vi kommer igång nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback