snabbis

Jag hinner in här en snabbis innan det är dags att åka till jobbet. Barnen är redan lämnade där de ska vara.
Idag ska Lowe prova på en ny karateklubb. Han var på sin "vanliga" igår, sen den nya idag och den nya är även på torsdagar om han ska fortsätta där. Vi får väl se hur det blir.

Annars idag? Tja...lite trött som vanligt. Ont i muskler, snöt ut en massa äckligt snor på morgonkvisten, allmänt seg.....Men jag är inte sjuk. Jag jobbar så länge jag inte har feber eller kräks. Har alltid varit envis och jobbat, många gånger med feber genom åren. Men det är sån jag är. Jag bangar inte för minsta lilla grej.

Nu håller L på att borra en himlans massa hål i vårat köksgolv. Han ska isolera mera, det är kyligt på golvet där eftersom pelletsförrådet ligger under utan uppvärmning. Då får han ju testa sina nya grejjer, perfekt!
Funkar det bra så får han fortsätta med alla sovrumsgolv. I love varma golv! Inte kul med kalla golv när man stiger upp ur den varma sängen på morgonen. *huuuuuu* I badrummet går det inte att borra så, tror jag, Men dit ska vi ju ha golvvärme när det görs om. Nån gång........

Nu måste jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback