slappt

En ledig dag och vad gör man?? Joo, man sitter på sin feta häck med datorn i knäet medans Alvin kollar på tv. Vi har iof ätit lunch och hämtat in post och dammsugat, men så mycket mera är det inte. Ska snart ta en promenad och hämta Lowe, tänkte jag. Då får vi en dos med frisk luft och snö i håret. Ikväll ska jag följa med Lowe till karaten. Det är första gången jag ska vara med och se honom "in action". Ska bli roligt! Och HAN tycker att det är superskoj! Mamma ska följa med!!!! Det är den stora nackdelen med att arbeta affärstider, man kan aldrig följa med barnen på deras aktiviteter...Känns inte som om man är världens bästa mamma då, fast Lowe hävdar att han verkligen tror att jag är det! Det känns varmt i mammahjärtat att få höra det. *ler* Nu är det slut på tv-tittandet för lille Lundin. Dags att hämta storebror i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback