slappardagen

Det blev inga batterier idag. Jag låg i min säng och surfade på nätet till klockan var typ halv ett. Var uppe och gav barnen frukost och mig själv gottis och satte på 2 filmer åt dom, men resten slappade jag bara. Man behöver det ibland. Klockan ett stressade jag upp ur sängen för att laga lunch, för klockan 14 skulle vi ju vara hos syrran.
Kom 10 minuter för sent, men det är ju ok. I vanliga fall är jag alltid punktlig och hon är sen....
Så nyss kom vi hem. Alvin är hos sin kompis Felicia en bit upp på gatan, och Lowe gör ett larm till badrumsdörren. (han vill visst ha koll på alla som går på toaletten *s*)
L är och tittar på ett nytt släp (hur många har vi haft nu egentligen, har han nån skum läggning?!*Asg*) som han ska ha till företaget. När han kommer hem har jag lovat Lowe att han ska få åka skridskor. Man får passa på medans han tycker att det är roligt, och medans det finns is.

Jag har lite magknip. Fikade hos syrran och de hade tom köpt tårta. Nu när jag ska försöka tänka på figuren så har det gått utför, rent ut sagt! Helt bakslag, bara godsaker.......Vilket skit!
Imorgon bitti gäller det, då ska jag ta tag i mitt liv. Jag vill se mig i spegeln och tycka att jag ser snygg ut, gå på stranden utan att behöva tänka på att dra in magen och hur man ska sitta för att se smalare ut, kunna köpa en top som är figursydd utan att mina lovehandles syns för markant.  Jag ska göra det, jag ska få bort mina extra kilon. Har jag kvar handtagen årsskiftet 09/10- då lägger jag mig under kniven! Och därmed basta!

Är det någon som har telefonumret till Anna Skipper?!............


Kommentarer
Postat av: cat

Pillan, du bör köra en GI period för att bli av med ditt sötsug... är inne på min 6:e dag utan en tillstymmelse av några kolhydrater... funkar fint fint! :-) Hör av dig om du vill ha recept! :-) Kram Tänk på den kommande tjejfesten... det snygga linnet eller klänningen som ska på då! Haha

2009-01-06 @ 19:04:43
Postat av: pillan

Ja, Catte! Jag vill verkligen ha tips så sockerberoendet försvinner! Hjälp!

2009-01-06 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback