skiter i att skita i......

Wow, jag har spräckt 200 inlägg med några till däröver! Vilken energi jag har!! Man kan ju alltid försöka lura sig själv. *s*
Jag lurade ju mig själv med att tro att jag kunde motstå socker.... Sure Bernhard! Jag skiter i att skita i att strunta i socker!! Det är ju tortyr! Men jag ska inte köpa godispåsar på vardagarna, och gör jag det så ska de inte vara så stora.....
Jag fikar numera på jobbet. Men struntar nog i saften......ganska gott med vatten ändå. Typ.
Imorgon bitti är det träning som gäller. Om jag mår ok. För jag har som bomull i öronen och skållheta kinder. Ser ut som en generad fjortis i ansiktet. Har huvudvärk oxå, men den har Mr Alvedon tagit hand om en stund.
Jag hoppas verkligen att det inte blir mera än så här, för jag har varken tid eller lust att vara sjuk!

Något roligt som hänt idag? Ja, det är det! Jag har fyndat! Köpte ett par jeans, en tröja och två klänningar för totalt 300:-.!!
Annars inget särskilt.....har varit hos kiropraktorn efter jobbet och även fått massage. Det satt ganska hårt idag så han fick ta i så det smällde i hela ryggen! Kanske mår jag bättre i ryggen/skuldran imorgon.

Nu ska jag kolla in om det är något bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback