Sjuklingar

Alvin var hemma igår för att han har sån hosta och snuva. Idag har båda barnen varit hemma. Lowe har haft 40-graders feber och hostar ända nerifrån bröstkorgen och det låter så ont. (han säger att det gör sååå ont att hosta!)
Jag hoppas att jag klarar mig, för nu är jag så inställd på fest på lördag, att jag dör om jag blir sjuk! Jag har köpt Esberitox och tar c-brus varje morgon. Måtte jag klara mig!
Har haft en hemsk värk i lederna i händerna idag, men nu känns det inget speciellt. Kanske är väderomslaget, som Åsa så klokt sa.

Idag har jag köpt ny hårfärg. Har precis tvättat det och torkat det något sånär. Ska om en stund börja om med färgproceduren. Fan, en hundring bortkastad.....i onödan......Varför tog jag inte den mörka färgen på en gång?! (lätt att vara efterklok) Och jag tänker INTE lägga in en bild på hur håret ser ut nu. De som sett mig idag, det bjuder jag på. Åsa tyckte att jag såg ut som en punkare. (taaack.....eller?) Bara tuppkammen som fattades. Men imorrn är jag mitt vanliga jag igen. Skönt, men lite trist.

Bara fredag kvar! Sen är det ledigt i 3 dagar!! Och fest! Å vad jag är lycklig! *asg*




Kommentarer
Postat av: Milla

Men usch då. Stackars killarna. Hoppas färgningen går bättre nu. Jag har inte hunnit fota mig själv idag så du får väl se mig på lördag :)

2009-01-29 @ 20:16:23
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Catte

Nu har jag också färgat håret, men syns knappt - men blev mer jämnare än förrut (fan vad gråhårig man börjat bli)... ska bli kul att ses i morgon! TJOHO!



Kram

2009-01-30 @ 07:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback