shit shit shit

Nu kommer jag att vara på gränsen till manisk hela helgen. Leta symptom och känna efter...... Vara på gränsen till panikfylld och bara fråga barnen "hur mår ni? Hur mår ni NU då.....och NU då?!" med fem minuters intervall.
Japp, syrrans grabb är magsjuk!
Och mina barn var där igår.....som bäddat för en najs kräksjuka hemma hos oss oxå med andra ord.
I hate magsjuka!! Jag hugger hellre av lillfingret än får den skiten. Men nu ska vi inte mla fan på väggen, för än så länge så mår vi alla i familjen bra. (tar ett djupt andetag och tänker positivt)

Har nyss kommit hem från jobbet. Barnen är visst hos farmor medans L shoppar på alla gubbvaruhus. Ska väl fortsätta med moffandet från igår. L köpte 2 olika chipspåsar med 2 olika dippar och en Carte Dor-glass med brownies i........jädrans vad vi tryckte i oss fet igår.....*very najs*. Måste träna! Kanske kör lite på crosstrainern imorgon bitti. Jag har ju ett mål att klå. Vårruset 2009, under 30 minuter. I dagsläget har jag ingen kondis alls, så jag har mycket att jobba på.
Milla, vill du hänga på då? Eller, ja- ju fler desto bättre! Alla som vill kan ju hänga på!!!!

Nu ska jag kolla hur mycket som finns kvar i skafferiet, resten av familjen kanske redan har ätit upp allt?!
*springer iväg i en hast*

Kommentarer
Postat av: Lina

vill ju inte göra dig ännu mer nojig....men jag och Malva började ju inte kräkas fören 48 timmar efter att Milton började....Jag trodde också att vi hade klarat oss :-(

Så nu frågar jag F var femte minut ungefär hur han mår...för han har inte fått det än, men han känner sig illamående och hängig :-( Så det är väl bara "a matter of time"



Jag håller tummarna för att ni slipper eländet i alla fall, det är riktigt vedervärdigt!!!



Kram Lina

2009-01-17 @ 16:18:52
Postat av: Milla

Men hallå där era gottegrisar :)

Vårruset? Nä, jag fixar inte att springa ju. Får ont i nyckelbenen och i knäna S. Promenera kan jag göra hur långt som helst, cykla går bra men springa är INTE min grej.

Idag har jag satt upp 3 nya lampor här hemma, varit på 20-årskalas och så har JAG fått en ny kamera av min man... Jag är så himla glad!! Han ligger på sååååå många plus just nu!! Asg.

Kram!

2009-01-17 @ 20:27:21
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback