Sergel Plaza

Åh, idag när jag kom till jobbet så berättade min chef att jag ska bo på Sergel Plaza om två veckor. Efter Joe Labero-showen slipper jag åka hem, så jag får en smarrig hotellfrukost istället. Inte helt fel.

Fyndade på Ica imorse. De sålde Alladin och Paradis-askar för 32.50. Tyvärr fick man bara köpa en ask. (eller ska man säga "som tur var"?) Så nu har jag lite att gotta med ikväll när barnen lagt sig. Igår var det gott med semlor, chips och choklad. Jag vet, inte bra. Ska snart ta nya tag, hårda jädrans nävar för att ta tag i min egen krage. Vill ut och springa spåret men det är alltid så himla mörkt när jag kommer hem. Vågar inte själv...Då känns det som att träden och mörkret kommer närmare o närmare och så kan det ju finnas ett psykbryt lurandes i skuggorna...... Lite fånigt kanske, men jag är mörkrädd.

Lowe funderade igår när han la sig på att vi skulle flyga i sommar. Då frågade han om Gud vet om planet ska krascha? (vi är inte ett dugg religiösa eller troende på nåt vis) Jag vet inte, sa jag då. Då sa han: "om gud visste, då skulle han inte sätta sig på det planet!" Näe, det är nog sant..... Och sen måste man vara snäll mot honom, för annars får man inga presenter..... Men Lowe, nu tänker du ju på Tomten!!!!  Jaaaa, det gör jag!!! *asg*
Både jag och Lowe fick oss ett gott skratt! Han tror inte att varken tomten eller gud finns på riktigt, så han har glimten i ögat när han pratar om det. Allt är bara sagor...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback