seg morgon

Har precis vaknat, på riktigt. Eftersom L jobbar idag så är barnen uppe själva på morgonen, och tittar på tv. Imorse vaknade de kl 7 (vilket är sent för att vara dom) och sen springer de in till mig titt som tätt och ska kramas, skvallra vad den andre brorsan sagt/gjort mm mm mm mm.  Så nu orkar jag inte försöka somna om längre.

Jag blev ganska paff när jag gick in på min blogg nu och såg att det redan varit in flera och kikat idag. Redan!? Sover ni inte när det är helgdag?? *s* Jag är glad att ni visar intresse, och det är fler och fler besökare varje dag. Samtidigt blir man lite förundrad vilka alla är och undrar "vad ska man skriva nu då?" För det är ju inte bara till mig själv jag skriver längre.......
Jag följer ju själv en himla massa bloggar och följer dom enklast här efter ett tips från andra Pernilla. (Klicka på här)
Där fyller man i adressen på alla bloggar man vill ha koll på, så ser man när det kommit nya inlägg. Smidigt!

Nu ska jag snart ta och diska upp efter kvällen innan jag börjar med frukosten. (fortfarande ingen diskmaskin....)
Kl 14 ska jag till syrran och träffa pappa, vi ska fika......igen....Imorgon börjar träningen. Måste köpa batteri till min våg!

Bara 5 minusgrader idag. Mycket trevligare än 15 minus. Igår när jag skulle till jobbet skrapade jag bilen utan vantar, hade så ont i fingrarna när jag åkte iväg att jag nästan grinade. Och det höll i sig ända till ringvägen! Idag står bilen i garaget. Smart, va?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla H

Jag läser ju flera gånger per dag. Men det vet du nog förmodligen:) Tyvärr har jag varit lite dålig på att kommentera på sistonne, men nu blir det skärpning igen. Kram

2009-01-06 @ 09:14:55
URL: http://gnarpy.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hittade din blogg häromdagen =) Så nu lär jag nog titta in då och då ler



Hoppas allt är bra med dig.



Kram Mickis

2009-01-06 @ 10:21:34
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: pillan

Vad roligt att ni är här!!!

2009-01-06 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback