nytt utseende!

Nytt utseende minsann! Så kan det gå när man vill vara datanörd och få in en synlig besöksräknare. *s* Allt bara försvann.....Jag ska ta hjälp av Milla när det finns tid. Hon är superduktig på sånt här, ett riktigt proffs!
Men jag lyckades i alla fall ordna det här alldeles själv, jag är inte HELT tappad bakom en vagn. *fniss*

Idag gick jag som sagt och hämtade min älskade son tidigare i skolan. Inte så poppis.....


Inte den bästa bilden, men det är en väääääldigt ledsen och arg Lowe som inte ville gå hem!
Känns ju sådär att försöka vara snäll och ta hem honom tidigare, NOT! 

Ska snart se färdigt på den 6 timmar långa filmen som vi tittat på i 2 dagar nu. 

Ganska ok. Tillräckligt för att vi ska titta klart på den........
Och det är dags- NU!
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Men den är ju snygg nu ju, bloggen! I like!

Lille Lowe Haha Så söt! Jag möts också av den minen ibland när jag hämtar tidigare men oftast vill mina hem... för att tjata på sin stackars mamma om ditt och datt S

2009-01-22 @ 20:53:45
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback