Nedräkning, en dag kvar......

Japp, då är man ledig i flera dagar nu! Härligt!
Jag har hunnit med att köpa strumpbyxor idag och gott att dricka. Det blev Bacardi Razz, Smirnoff Ice och lite cider. Man vet ju inte riktigt vad man är sugen på så då får man ta lite olika. Pratade med Milla på messen och hennes karl har inte kräkts på hela dan. Jag hoppas att det inte blir mera än så då, och att restan av familjen I klarar sig.
Ganska bra bantningskur annars *s*.

Fick en så himla bra bild (eller en massa bra bilder, men de sparar jag på till sen) och tänkte att det stämmer ju såå bra!



Jag ska tänka på det sen när jag provar kläder till lördagskvällen. *asg*
Läste i Cattes blogg att vi blir hela 13 stycken tjejer! Fan vad skoj!
Och nu får alla passa sig när vi kommer ut på krogen.....*s*

Imorron blir det P.A.R.T.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback