Natti

Dags att gå och lägga mig snart. Det är fredagskväll, jag vet.....men jag har ont i huvudet. Fick värken när jag kom hem från jobbet. Och inga alvedon i hela huset. Vad är det för sätt?! Finns iof i flytande form, men det sparar jag till barnen.

Idag har vi fått papper inför Alvins start i förskoleklass till hösten. Jag har snart inga dagisbarn...*buhuuuuuu*
Tiden går så himla fort, alldeles FÖR fort. Jag vaknar väl snart upp och har två tonårspojkar som snart ska flytta hemifrån!
Men det konstiga är, att den dagen kommer jag fortfarande inte att känna mig äldre än 25.

Nu ska jag gå och pussa på mina sovande barn, jag passar på nu, för om några år får jag inte göra det längre.......

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback