mormor

Gick in på min kusins blogg nyss, och jag fick en sån saknad i kroppen!!
Hon skrev om släktträffarna hon saknade. Jag saknar dom oxå! Alla slöt upp hos mormor o morfar, ALLA!
Mormor var den som höll ihop oss, hon fixade och donade med mat, klappar, ja precis allt.
Mormor finns inte mera. Inte träffarna heller........(Nu i julas hade morfar gjort ett försök till en träff, men han hade glömt att bjuda in oss. Fick veta i sista stund men då var jag redan uppbokad.)

Jag har aldrig mött en människa som min mormor. Hon var godheten själv. Rättvis som få. Och så full av kärlek.
Jag önskar att jag kan bli som hon. En dag önskar jag att mina barnbarn kan känna samma sak för mig, som jag känner för min egna älskade mormor......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback