morgonrapport

Jag är så trött så trött. Har lyckats masa mig ur sängen, men är lite zombieaktig. Mornarna är tuffa, som tur är har jag barn som säger till mig "mamma, klockan har ringt. Du måste gå upp nu!" Och då svarar jag "nästa gång det ringer....".
Så håller vi på i upp till en timma efter att klockan ringt första gången.
Igår kväll packade jag väskan med arbetskläder, för snart ska jag träna. Ganska skönt att ta på sig mysbrallor på morgonen och inte behöva fixa hår o mascara. Det får jag göra sen , på Nautilus istället.
Nu ska vi duka av bordet, sen åka till dagis och lämna Alvin kl 8. Lowe börjar skolan 8:10.

Hepp hepp hepp!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Heja, heja!!!

Ha det så kul på träningen!!!! Hoppas adrenalinet från träningen dämpar ditt sockersug lite...

Jag är halvt på väg mot ditt sockersug tror jag (men inte fullt lika illa än, äter ingen kladdkaka till frukost ;-) ) Men jag har inte kommit till den punkten att jag känner att jag vill göra något åt det än, men snart måste väl jag också ta tag i det...

Kram

2009-01-07 @ 08:15:56
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback