Misslyckat

Jag har misslyckats....Det är inte ofta, men nu har det hänt. Jag har färgat håret. Och det blev inte så vidare snyggt. Hade det här varit för 5 år sen när jag jobbade med kläder och kvinnor så hade detta varit jordens undergång (typ) men sen jag började jobba med killar so what ?Ok, jag tycker inte att det är kul, men va fan.Just nu kan jag inte göra nåt åt det! Jag missbedömde min utväxt sen tidigare färgning. Så min mittbena och hela hårfästet är RÖTT! och resten av håret ser nästan svart ut.  Och så får jag alltså se ut på jobbet imorrn. Kommer nog att köpa en ny hårfärg, och då är det så illa tvunget att bli mörkt i alla fall-igen. Och jag som ville ha färg!!! *suck*
Men men, så går det när man ska vara ekonomisk och göra´t själv.

Har fortfarande inte hittat kläder. Eller jo, hittade en top men orkade inte stå i den tröga kön. Så jag gick. Ska nog åka till Hälla på lördag när jag är ledig och hoppas på shoppinglycka! Har bestämt vad gott jag ska dricka....Smirnoff Ice!


*mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*

Skulle behövt en sån nyss när jag tog av handduken från mitt hår...*s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback