minne fiskpinne

Vad pinsamt, men det är inte JAG som sett fel! Vi trodde att vi hade en skiva kvar att titta på, på Tarantinofilmen. Men det var L som läst fel. Det är bara en bonusskiva med inspelningsmatrial osv. *asg*. Så vi har alltså sett klart p filmen!
Istället så får vi titta på tv ikväll. Såg att det är en film med Ashton.....

A lot like love

Amerikansk romantisk komedi från 2005. Oliver och Emily träffas för första gången på en flight mellan New York och LA. Båda är säkra på att de är varandras raka motsatser. Tiden går och de träffas med jämna mellanrum under de kommande sju åren, men timingen är aldrig rätt. De kämpar med förhållanden, karriärer och separationer, de träffas oftare och oftare och berättar allt för varandra. I sökandet efter den stora kärleken kommer de på att det som de har tillsammans kanske är just det.

I rollerna: Amanda Peet, Ashton Kutcher, Taryn Manning, Aimee Garcia. Regi: Nigel Cole

Kanske kan vara något, jag minns inte om vi redan sett den. Risken finns ju.

Men nu minns jag en annan sak!!! Jag har ju tvätt i maskinerna!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback