Mina kilon

Japp, nu har man ställt sig på vågen på morgonkvisten, väldigt uppiggande måste jag säga. Ska man ha ett gott skratt så är det en bra början på dagen. (nu är jag väääldigt ironisk)
Vågen visade tydliga siffror på 71,2 kilo. Jag har ju hållt mig där i några år nu, så det är inget överraskande. Men man kan inte låta bli att tänka tillbaka, före barnen, hur mycket man vägde då. När jag träffade L vägde jag 52 kilo.....Men då var jag nästan för smal. Hade jättesvårt att hitta kläder som passade, för då fanns det inte stl 32 på H&M som det gör  nu. Men dom problemen har jag inte nu längre! Nä nu letar jag toppar som sitter löst över magen så inget ska synas, byxor som inte framhäver häcken för mycket och som inte trycker upp midjan över linningen. (men det är just såna byxor som jag tycker sitter skönast...*suck*) Så nu ska överskottet på midjan förhoppningsvis bort! Annars ringer jag hit, för där vet jag att de är duktiga och kan hjälpa mig!

Nu ska jag snart till jobbet igen, Ska ta bort alla julgrejjer. Sååå himla skönt! Är trött på det nu, så nu ska det stuvas lååångt in på lagret för att inte hamna i synfältet förräns i oktober 2009. Om 7 veckor ska vi iof ner till Småland igen och köpa in julsakerna som kommer till nästa jul.....*s*. Men sen ser jag inget förräns i oktober. (får jag verkligen hoppas)
Här hemma tar jag ner det sista i helgen. Har inte så mycket framme, så det har inte stört så mycket. Men det blir skönt när det är borta. Det tycker nog de flesta som stått bland julsaker dagarna i ända i 3 månader.............

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: cat

You go girl, klart du kan gå ner lite... bara att hitta vad som funkar för dig! Själv har jag gått ner -3,6 kg på en vecka!!!! :-) Lycka till nu!

2009-01-08 @ 11:00:53
Postat av: Milla

Heja Pillan! Jag tror på dig. När du bestämt dig, då j*****r ;)

Vad händer i helgen då? Kram! /Milla

2009-01-08 @ 13:03:58
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Lina

När du ändå pratar jobb, har ni mycket rea kvar? Vill ha en STOR och snygg matsalslampa och snygga fönsterlampor till köket...Tycker vi kikar i var och varannan affär (dock inte på stan då jag sällan är där!) men hittar inget som passar :-(

Kram Lina

2009-01-08 @ 16:21:56
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback