Min första!!!.....

  • Jag har fått min första award på bloggen!



    Detta är "kriterierna" för denna award:
    Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
    inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
    Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.


    TACK, Milla (Pilla Lilla Smilla)!!!!! Vad skojsigt!!!
    Och eftersom man ska skicka vidare den så börjar jag självklart med den jag fick den av!
  • Milla- för det sättet du skriver på....mycket kärlek där
  • Gnarpy- för att du delar med dig av din vardag, även sånt man egentligen inte vill veta *s*
  • Catte - du har så mycket energi!!!
  • Susanne- för att du pepprar verkligen min BlogLovin´ med dina eviga (oftast) roliga förklaringar till allt
  • Lina- för alla bilder på dina bakverk (dreggel)
  • Pernilla Wahlgren (fast eftersom vi inte är polers så ser hon inte det här....*s*) för att hon är så normal (FAKTISKT)
  • Anki- för att du delar med dig av alla glädjeämnen och sorger
  • Malin- för att jag kan ha koll på dig och alla dina barn ( Ja, alla barn.....4 stycken lixom...shit!)

Så vassego kära vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar och bugar! Själv har jag knappt några vänner som skriver blogg så jag kommer inte skicka ut några "awards" själv tyvärr... :-) Men läser din ofta och gärna! :-)

2009-01-13 @ 21:09:11
URL: http://catte1976.blogspot.com/
Postat av: Malin

oj tack :-) Var rörd jag blir.

2009-01-13 @ 22:32:45
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback