mätta (proppmätta)

NU är hela familjen mätt och belåten. Barnen skötte sig bra, inga incidenter som man behövde skämmas för....
Skönt en lördagskväll att slippa laga mat och DISKA! (för jag har fortfarande ingen diskmaskin....)
L sa att "barnen säkert vill ha glass snart",  och vaddå barnen???? JAG då?!!!! Men eftersom det ingick i buffén så fick jag ta glass jag med. Lowe och Alvin tog 2 omgångar.

Måste bara berätta om första gången jag och Lowe var på kinesrestaurang. När servitören kom till vårat bord och väntar på att jag skulle bestämma mig så skriker Lowe och pekar på servitören: TITTA, MAMMA!!!! EN KIIIINEEEEES!!!!!
Ja, vad säger man.......Eh, jaaaaa.........

Fredrik och barnen var oxå med och åt idag. De var lika exemplariska dom, om inte lite bättre. Jag berättade för F att det var fri dryck på kryssen  ( i buffén) som vi ska på, och han undrade om det inkluderade bärs? Ja, och vin oxå! svarade jag. F´s min var rolig och han utbrast FY FAN!. Han såg verkligen glad ut. *s* Då säger hans söta dotter Amanda att man inte får säga så. F ursäktade sig och bad om förlåtelse, och då sa Colin " och man får verkligen inte säga så på en restaurang". Det låter så roligt när barnen rättar oss vuxna, Och vilken tur att de rättar oss och inte tar efter oss!!!

Nu ska jag kika om det är nåt bra på tv ikväll.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha, vilka roliga ungar jag har :) F berättar ju aldrig såna där roliga små incidenter ;)

Härligt att alla ungarna skötte sig. KRAM!

2009-01-05 @ 16:48:21
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback