Måndagsnöje

Jag vet inte vad som pågår i min kropp. Har ont i vissa muskler (som träningsvärk, typ), varm i öronen och frysen till och från. Åsa hade likadant på jobbet, jag hoppas att vi kryar på oss. Jag är inte den som klagar i första taget, jag biter ihop och håller masken. Vill inte att folk ska mjäka med mig, och jag blir ju inte friskare för det. Så jag är inte sjuk. Jag säger till när jag är sjuk- och då är jag SJUK.

Har inte hänt nåt särskilt. Jobbat, hämtat Alvin hos farmor efter jobbet (Lowe var på karateträning) och hem och sorterat en hel korg med ren tvätt.
Sitter å gäspar och väntar på att Lipstick Jungle ska börja. Trodde att det skulle börja nu kl 20, men får kolla på Extreme Home Makeover i en timme först.

Måndagsnöjet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback