Mäklar-Pillan

Nu är det ett nytt år, och då kan de finnas dom som vill ha ett nytt boende... Kanske bråkat med frugan/gubben hela julhelgen och fått nog, eller kanske ska skaffa familj och behöver lite större?......

Då vet jag ett bra place, för brorsans hus ligger ute till försäljning.

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/339512

Saken är den, att min bror lämnar (eller ja, de har ju redan gjort slut) sin fina sambo för en internet-upptäckt från Barcelona. Jag hoppas verkligen att han gjort det rätta valet, men det är han den enda att veta. Just nu verkar han väldigt lycklig, men man vet ju hur det kan bli. Superförälskad i nån som man inte träffar så ofta, men sen när man väl tillbringar dagarna ihop (flyttar ihop alltså) så kanske det inte alls blev så som man trodde det skulle bli......
Men men, han är 40 år och borde veta sitt bästa. Är han lycklig, så är jag lycklig.

Jag kanske skulle bli mäklare?

Kommentarer
Postat av: Malin

För lite och för dyrt ;-)

2009-01-01 @ 22:50:17
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Pillan

Det är ju kanonpris!! :-) Kom å köp!

2009-01-02 @ 08:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback