Let´s dance på G

Äntligen sitter man som en soffpotatis och tittar på tv. Har precis sett Carl- Jan som påstår att dansen " vibrerar i stjärten". Eh??  Hur tänkte han nu??......
Foto: Tolla Robertsson


Har gjort en fruktsallad som snart ska avnjutas. Var hungrig när jag kom hem, så jag gjorde 2 hamburgare. (själva köttet var såklart färdigt, köpt alltså) Mycket gott.
Tack Lina, för ditt tips på goda nyttiga saker! Ska absolut testa det!!! Jag måste ju börja tänka på vad jag äter. Jag vet att jag har tjatat om det länge här nu, men jag tror att  jag försöker intala mig själv att det är dags!! Det ska bara gå in ordentligt.....och tyvärr så verkar det ta ett tag *s*.

Nu ska jag titta vidare på dansarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback