laga lunch utan kokbok?!?!

Nu är det lugnt här hemma. Eller ja, jag hör ju barnen skratta och ha skoj, men det är ju bara roligt. De sitter nere i biorummet och spelar Digimon mot varandra. Jag har suttit och väntat på att nån ska bli arg och ledsen, men näe....det går ju riktigt bra idag! *peppar peppar*

Ska snart sätta igång med lunch. Tror det blir pannkakor med glass o sylt idag. Det var superlängesen! Eller vänta!! VÅFFLOR! Å vad mumsigt det vore. Ska genast ta och titta om vi har sånt pulver. Annars blir det till att ta fram kokboken.
En del av er höjer säkert på ögonbrynet när man måste ha en kokbok för att göra pannkaks-/våffelsmet, men jag kan inte laga mat. Inte utan en kokbok!

Fast nu är nog tvätten klar i maskinen. Ska fixa det först. Ut med det rena ,in tumlaren och in med nytt skitigt i maskinen. In å ut bara. Det kan jag ialla fall! Man har ju en del talanger, fast de jag har innefattar inte just matlagning. *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback