kvällstankar

Ligger här i sängen och funderar lite.....Hur fort går inte tiden egentligen? Det var faktiskt inte längesen jag var liten. Jamen alltså i mina barns ålder. Jag minns det så klart, vissa händelser (ja, ganska många) och sen alla upptåg i tonåren.
Alla festligheter, bus och killar. Det var ju nästan igår!! Kärlekarna, de flesta var bra- men en var olycklig. Och då kom L in i bilden och fick mig att glömma. Eller rättare sagt strunta i. Han fick mig att skratta och visade hur mycket han uppskattade mig. Jag är tacksam att det blev som det blev. Jag har ju fått mina älskade barn med honom, och de är mitt liv. Vad vore jag utan dom?!
Men det är läskigt att om lika snabb tid, så är de lika stora som jag är nu.........


Jag hoppas att ni pojkar är lika nyfikna på livet i framtiden som ni är nu. Ta för er och var inte rädda för att gör misstag, det är av dom ni lär er. Var snälla mot varandra och era medmänniskor, gör inte illa eller såra en annan med avsikt. Gör det bästa av det som sker, jag kommer alltid att vara bakom er................Älskar er, ända in i själen...........


Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhh, vad fint skrivet till dina killar!!! rörd

2009-01-07 @ 09:56:46
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback