kvällsblaj

Nu har jag kollat upp mitt mål.
19 maj- det är då som jag ska kuta satan. Jag ska fixa det, inom 30 minuter.
Har dessutom berättat för min goda vän Veronica vad jag ska göra, och hon hänger på! Hon har heller inte tränat på länge, så nu gäller det för oss båda.*s*
L har ätit på en stor chokladkaka, en av mina bästa, men jag har bara ätit en rad av den. Marabous Mintchoklad.....mmmm. Istället har jag ätit en hel del vindruvor. Nu låter det som om jag börjat banta eller nåt, men kom ihåg att jag har ätit en jädrans massa kakor och tårta idag. Jag bantar inte, absolut inte! Jag älskar gottis!
Men jag ska försöka att inte glufsa i mig, bara smaka. *fniss*

Imorgon är det arbetsdag igen. Varför kan man inte få vara ledig från jul till 7 januari? Det är ju bara en massa klämdagar, och bokstavligt talat är det barnen som kommer i kläm på dagis och fritids.......
Känns inte bra, jag känner mig som en dålig mamma som sätter arbete framför min familj. Men vi måste ju få pengar....

Klart slut....1 januari 2009. (känns lite skumt, så jag måste ju bara skriva det...2009)

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh din toka, du är ju en underbar mamma! Klart man måste jobba. Alla kan ju inte vara lediga klämdagar tyvärr och om det är nån tröst brukar dessa dagar på fritids/dagis vara myspysiga för barnen. De gör massa annorlunda saker de inte kan göra annars när alla barn är där och det brukar vara kalasbra! Så ha inte dåligt samvete nu söta du ;) Kram kram!! /Milla, som jobbar hela helgen :(

2009-01-02 @ 11:45:29
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Pillan

Tack, snälla MILLA! Det värmer så att ha en sån vän som du, som säger rätt saker vid rätt tillfälle.



KRAM

2009-01-02 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback