KUNG!

Idag är man kung igen! Lönen har kommit! Jag har shoppat jeans, ascoola skor (först var de skitfula, och när jag titade igen så såg jag möjligheten...*s*) och handlat en himla massa mat efter jobbet. Jag känner mig så glad när kontot är laddat. Tyvärr så ska ju räkningar betalas snart, och då är Pillan inte lika lycklig längre. Men nu har jag så himla mycket att se fram emot....tjejfest på lördag, mässa i 2 dagar med Joe Labero-show och middag och hotellnatt, sen efter det är det bara några veckor till kryssen med Milla och F, sen är det några veckor till smålandsresan...... Ja, ni ser! Jag har en del morötter tills våren kommer och gör mig glad.

Imorgon på lunchen ska jag leta hårfärg. Känner att det är dags att göra något. Bort med det mörka! Jag vill ha färg!!
Kanske titta efter något att ha på mig på lördag....vet inte alls vad jag vill ha. Kommer att bli så skoj att få umgås med brudarna! Dricka gott och skaka loss.

Nu vill Lowe kramas! ((ligger i sängen och ropar)

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med massa morötter!!!! Det skulle jag också behöva, så vintern går lite fortare!!!Men jag har ju lördagen att se fram emot förstås...men hade nog velat ha något lite längre fram också :-)

Kram

2009-01-26 @ 22:12:55
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback