jordens undergång

Har shoppat lite inför helgen idag. Det blev hårfärg (färgar nästan alltid vid den här tidpunkten på året, måste vara att man är så tråkad!), nagellack, ögonskugga och lite annat smått å gott.
Vet inte alls vad jag ska ha på mig heller, hittade inget på lunchen. Det är så himla konstigt mode, eller är det jag som börjar bli gammal?!...Näe, jag är ju bara 31. (shit, det måste vara modet....)


Måste bara klaga på alla gamla pensionärer som kommer in på jobbet! JAG BLIR SÅ TRÖTT!!
Varför inte öppna en långvårdsavdelning på en gång...!

De ser trevliga o glada ut på bild, men i verkligheten är de fruktansvärda!!
(det är inte tanterna på bilden jag riktar allt skit emot)

Och nu när medierna berättat att alla glödlampor ska förbjudas from september....DÅ TROR DE ATT DET ÄR JORDENS UNDERGÅNG! *suck* Man får berätta om och om igen, för den ena pensionären efter den andra, att det finns andra lampor som ersätter dessa jävla glödlampor. Och för er som undrar här så kan jag berätta att klara glödlampor kommer att finnas kvar och avverkas år efter år med en wattstyrka i taget. Så fråga inte mig mera!!!! Då skriker jag!

Sådär ja! Nu ska jag försöka bli munter igen. Som värsta schizofrena häxan. Glad- sur- glad.........*S*
Men visst är det jobbigt med att alltid behöva vara glad mot jobbiga människor? När man helst vill skaka om dom, eller bara skrika rakt ut "Är du dum i huvve??" eller bara vända på klacken och gå. Då står man där och ser glad och trevlig ut. Egentligen står man och biter sig i läppen så att det smakar blod i munnen och naglarna skär in i handflatan.....

Imorgon bitti ska det tränas minsann! Innan jobbet ska det svettas och stånkas. Och jag pratar inte snusk, jag pratar t.r.ä.n.i.n.g.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är imponerad att du orkar med alla kunderna...De få månader som jag har jobbat i butik höll jag på att bli tokig!!!! Det är ju ok om man bara får träffa trevliga kunder, men alla gnälliga, sura och tjatiga kunder, dem kan man vara utan!!!

Kram

2009-01-27 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback