Jag känner pressen!

Har en del som kikat in under dagen, men har ju inte kunnat uppdatera mitt liv förräns nu.......
Here it goes!

Vaknade imorse inställd på att träna efter lämningen av barnen. Som tur var så hade Åsa inte ork idag, så jag åkte hem istället och duschade innan jobbet. Jag kände mig inte 100% pigg, så det var nog bra att skippa träningen. (men vem har sagt att jag är 100% frisk för övrigt?)
Och shit vad halt det var imorse!!! När jag lämnade barnen så behövde man bara nudda gasen så sladdade man, på raksträcka!! Lowe trodde att jag stajlade för att det stod några killar vid busshållplatsen, men så var absolut inte fallet! Det var ju likadant överallt, på varenda centimeter av vägarna i hela Hökåsen. *s* Jag kom iaf helskinnad dit och till jobbet.

Chefen bjöd på lunch idag. Vi diskuterade den lediga tjänsten, och min ex-arbetskamrat kommer tillbaka! Bossen ville kolla med mig och Åsa vad vi tyckte först innan han bestämde sig, och vi tyckte att det var helt ok. Så snart är allt som vanligt igen. (råa skämt, astrista skitbra skämt, knepiga skämt och värdelösa skämt som får oss att garva)

Imorgon ska jag och Alvin till logopeden. Jag hoppas att han börjar tänka efter när han pratar snart, för han KAN om man tragglar med honom. Annars så pratar han bara på- men slappt. Säger inte D, utan G osv. Ludd blir lugg.....kudde blir kugge mm mm. Numera ska jag vara stenhård! Öva, öva, öva! Snart börjar han skolan, och barn kan vara elaka- de har ingen mercy.
Måste hitta nya skor till jobbet imorgon oxå! Och det är akut! Tänk er varma, svettiga jumpadojjor som använts 10 timmar per dag i typ ett halvår........Not nice!  Har egentligen inte råd, men nöden har ingen lag. Jag tänker på mina stackars fötter och mina stackars medmänniskor. Man ska bry sig om varandra!  Värna om dina vänner!

Och apropå vänner...Snart tjejfest! Jag kan knappt bärga mig. Blir det Singstar, tro? ;-)
Jag vet iaf att det blir många tokroliga brudar, alkohol och en massa skratt. (kan vi inte bara snurra fram tiden så att det är NU på lördag?!?!)

Dags att sätta sig och såsa framför tv:n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback