Jag är så stolt över mig själv!

Jag började alltså dagen med träning! Körde på crosstrainern idag eftersom jag varit stillasittande ett tag. Få upp flåset lite innan jag börjar på löpbandet. Jag och Åsa körde ihop, och jag tvingade mig själv att fortsätta 5 minuter till när hon gav upp.
Sen har jag inte ätit något onyttigt idag! Hade matlåda till jobbet och käkade skorpor och frukt till eftermiddagsfikat. När jag kom hem så åt jag lättfil och puffar (utan socker, fullkorn). Känner mig väldigt nöjd. För saken är den att jag bantar inte. Tror att sunt förnuft gör stor skillnad, bara att skippa godis o kakor gör nog att man tappar extrakilon.....
Jag hoppas att jag kan stå emot frestelserna, och jag tackar er alla som peppar mig! TACK!

Har även köpt batterier idag till min våg. Ska ha lite koll om det hjälper något att träna och äta bättre. Och jag vet att det kan ta tid, jag har ingen brådska. Bara det ger resultat till sommaren. Lovehandles är visst svåra att få bort, och putet på magen. Hur kunde jag hamna där jag är idag? Jag som alltid fått höra att jag varit FÖR smal! Man är aldrig nöjd......
Jag vågar nog inte skriva min vikt när jag väl kollat, men jag kan meddela när det går uppåt eller nedåt. Eller va fan! Klart jag kan skriva det, vem bryr sig?! Jag är lång, inte fet, bara lite mullig på mina ställen.....Mera att älska, helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Lina

You go girl :-)

Bra jobbat!!!! Nej, fet är det sista du är...

2009-01-07 @ 20:31:47
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Pillan

Tack, Lina!

Peppning funkar och komplimanger oxå! ;-)

2009-01-07 @ 23:15:39
Postat av: Lina

Ja, jag ställer upp med båda :-)

2009-01-08 @ 16:23:42
URL: http://fam.tennare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback