Hoppet finns

Fortfarande friska....Är lite uppkörd och illamående, men det är inget ovanligt för mig. Så jag är inte orolig. Jag tror faktiskt att vi klarade oss denna gång. Tänk att vi har mött magsjukebacillerna men gav dom på moppo! Här har de inget att göra.

Idag är det en ny dag, en ny vecka.....En vecka kvar till lön. Nedräkningen dit pågår, och alla förstår väl varför. Pengarna tryter nu. Som för de flesta i mitten av januari.
Jag ska försöka vara mera ekonomisk i februari. Men det är ganska svårt med både  tjejfest (och krogen) och kryssning. Då finns det ju en ganska stor risk att pengarna rullar......Men det är ju roligt!

Nu måste jag snart åka.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback