Godmorgon!

Sitter här med min familj vid frukostbordet. Ska snart iväg och jobba. Familjen ska åka skridskor och ha med sig matsäck (med varm choklad.....jag vill oxå följa med....).
Jag ser fram emot imorgon och tisdag, för då får jag oxå vara hemma. Måndan blir inte heller så farlig, för då slutar jag kl 16. Sen rullar allt på som vanligt igen.

Har ordnat med barnvakt nu tills vi ska på kryssningen. Vi kör barnen till mamma på Aspö på lördagsmorgonen. Sen på söndagen så skjutsar mamma barnen tiill syrran här i samma område, så de är nära när vi kommer hem på kvällen. Perfekt! Vilken tur att man har en familj som ställer upp!

Shit nu måste jag borsta tänderna och åka, för jag ska hämta Åsa på gideonsberg om 10 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback