Godmorgon ?!?!?!

Godmorgon!!!!
Och varför säger man just god ?? Är den verkligen det?
Tja, varför inte! Just idag har jag inte behövt tjata på barnen, jag har inte blivit arg för att de inte lyssnat (som händer sååå ofta) och de kom i tid till dagis o skolan. Och så är det ju fredag....Let´s Dance ikväll, lite gottis kanske....eller ska man slå till på en fruktsallad med lättglass? I så fall måste jag be L handla.
Det finns ju faktiskt goda alternativ till godis, men man glömmer lätt bort dom.

Den här dagen hade ju varit bättre om man fått lön, men den kommer på måndag. Den som spar han har- men just nu har jag ingenting. Ska slänga i lite bensin i bilen på väg till jobbet, och det blir inte så mycket, En hundring, typ. På måndag ska den få så den tiger. (bilen alltså) ....Så fullt det bara går!!!!

Nu måste jag fixa färdigt innan jag ska tanka och hämta lilla Åsa,

Kommentarer
Postat av: Lina

Ett väldigt gott alternativ till godis är "Gino".

Ta massa goda frukt och bär och lägg i en långpanna, strö över lite riven vitchoklad (det är så lite att det inte räknas som godis) och in i ugnen tills frukten är varm och choklade smält....mums!!!! Kan ätas med vaniljglass eller vaniljsås tex!!!!



Ha en härlig helg!!!

2009-01-23 @ 09:13:36
Postat av: Milla

Idag är jag inte glad att det är fredag för jag jobbar hela helgen :( Tråååk!

Vetdu, jag har heeelt glömt att jag är skyldig dig pengar!! Förlåt!! Jag är så himla virrig!

2009-01-23 @ 09:26:13
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback