fullkornspuffar en fredagsmorgon

Godmorgon!
Här har ni en tjej som sitter och äter fullkornspuffar (utan tillsatt socker) och är redo att snart ta sig till gymmet.
Ska lämna barnen först. Jag känner mig jättenöjd med mig själv, att jag verkligen tagit tag i det! Men jag har fått lite problem med magen.....antagligen pga för nyttig mat och min mage är inte nöjd med det. Den är van med godis, hamburgare, fikabröd osv. Och så matar jag bara på med vanlig mat och fullkornsgrejjer.....En liten chock kanske?
Den här veckan har varit extra svår att kliva upp ur sängen oxå. Jag är så trött! Känns som om man blivit klubbad eller nåt, men det blir nog bättre  nu  när vi går mot ljusare tider. På söndag kanske jag får sova ut......Inte långt kvar.

Thank god it´s FRIDAY!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback