FREDAG

Och efter fredag kommer lördag! Trist nog fick jag nyss ett sms, där Milla skrev att hennes F är magsjuk. Då följer hon alltså inte med imorgon på festen *snyft*. Vi får ta igen det en annan gång. Jag är så sugen på fest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vet inte hur jag ska komma hem, bara.......Men hem kommer man väl alltid.
Idag på lunchen ska jag handla lite dricka och strumpbyxor. Tror faktiskt att det blir kjol ändå. (jag är ingen kjolmänniska...)  Igår färgade jag om mitt hår. Nu ser jag ut som vanligt igen. Ganska skönt.
Brukar man få grå hår när man är 31? Iof fick min mormor vitt hår som 30-åring så jag har väl inte de bästa oddsen att vara mörk för evigt. *s* Eller jag ska inte säga att jag fått gråa hår, de är faktiskt vita och blonda om vartannat. Kanske är det mina älskade barn som är orsaken till denna vackra hårfärg? *fniss*
Än så länge är det inte så farligt. Man upptäcker nåt ibland och får dåndimpen, men sen accepterar man faktan att man inte är purung längre. Fast jag känner mig fortfarande som 19......... Jobbigt det där. Man känner sig lika ung som alltid, men människan i spegeln ser inte lika ung ut! Undra hur man känner sig när man ser sig i spegeln och är 75?!

Lowe har fortfarande feber. När han fått alvedon så ligger han inte under 38,8. Hans hosta är hemsk och han har ont i bröstet. Jag börjar fundera på om han kan ha lunginflammation....? Ska be L kolla med läkare på telefon idag.
Den ungen går alltid med uppknäppt jacka (som vi sett när han hämtas på fritids) och ofta bara t-shirt och inget i halsen. Inte konstigt att han blir sjuk.....!

Ska snart åka och jobba. Sista dagen denna veckan! *weeeeehooooooooo*



Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhh jag är så arg och besviken!! Magsjuka är såååå taskigt!!! Jag som verkligen såg fram emot festen nu! Buhuuuuu Usch vad orättvist!! Klagar vilt

Hoppas du får skoj. Jag vill veta ALLA detaljer sen :(

2009-01-30 @ 09:55:09
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får sova hos mig annars! Har en plats till i soffan med LInda! :-) Petra sover i tvättstugan! :-)



KRAM

2009-01-30 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback