Fettet sitter fast

Börjar få smått panik att jag inte kommit igång ordentligt med träningen. Livbojen runt midjan gör sig påmind och jag vill inte gå igenom en sommar till med att känna mig obekväm....i bikini alltså..... Jag hoppas att jag är pigg på onsdag så jag kan träna innan jobbet.
Och det där med sockret gick ju sisådär. Inte alls. Bara några dagar men sen så sket det sig. Som vanligt. Jag hatar socker! Men det är ju så in i bomben gott!!!!!

Alvins ena framtand har blivit lite lös. Lowe fick panik för att han vill tappa före lillebror...men sånt kan man ju inte påverka. That´s life!

Nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären om den stackars vuxna kraken som aldrig haft sex med en kvinna, eller sig själv heller för den delen,,,,,,,,Sen är det dags för John Blund,

Natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Lucas har inte tappat någon ännu.

2009-01-20 @ 08:26:58
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback