fattiglapp

Nu är jag och Alvin hemma! Hann precis till logopeden imorse, kom in och anmälde oss i receptionen kl 8:13 *pip*. (hade till kl 8:15) Alvin var väldigt stissig där idag. Man kunde tro att vi gett honom något preparat till frukost....men det gick hyfsat ändå. Nu tyckte logopeden att Alvin var så stor att han fick en egen läxbok. "Alvins läxbok" men en stor fin Blixten på framsidan. Han blev så stolt att han fått en läxbok, må ni tro!
Efter det besöket så gick vi in i sjukhusets cafeteria.....mmmmm, jag FÅR faktiskt fika, det är väl inte så farligt?!


Tårta ville han ha, minsann! Själv så nöjde jag mig med ett wienerbröd och en konstig dammsugare med kaffesmak. Jättegott! (70 spänn)
Sen åkte vi hem till pappa (morfar) en stund och hälsade på. Tackade vänligt men bestämt nej till fika. Liiite karaktär har jag kvar. *S*
Sen åkte vi till Hälla Shopping. Köpte ett par vantar till Lowe, IGEN! Den ungen tappar bort saker i skolan hela tiden! (90 spänn). Sen hittade jag ett par skor på rea till mig, som jag ska ha på jobbet. ( 199 spänn)
In på Toys´R´Us och köpte 3 st playmobilgubbar till Alvin och lego till Lowe. (120 spänn)
Sen till min favvoaffär!!!


Käkade lunch, köttbullar till oss båda (83 spänn)  och två påsar Rollo-godis (30 spänn).

Varför är man alltid så himla fattig redan i mitten av januari varje år?! Jag var pank innan dagens datum, men nu är jag verkligen fattig. 11 dagar kvar till lön........
Matlåda......det är lösningen!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback